domingo, 9 de junio de 2013

AUTOVALORACIÓ DEL MEU BLOG

A l’inici del camí, en el moment que em digueren que havia de realitzar un blog per tal de reflexionar totes aquelles actuacions que duguem a terme durant el quatrimestre,  em vaig veure envoltada de molt d’estrés ja que soc una persona que les noves tecnologies no li van massa bé. El principi va ser molt “fosc”, quasi negre, però a mesura que anava passant el dies, les setmanes...”l’arc de Sant Martí” anava sortint de cada vegada més.  I ho vaig intentar, ho faig fer.

Vull dir, avui que ja hi ha el “Sol” al final del camí, que el blog m’ha servit molt per adonar-me’n que en aquesta professió ( i en totes) el lema : renovarse o morir és cert, i que els mestres hem d’estar en continu reciclatge i que si no sabem  ( o millor dit, pensem que no sabem) fer una certa cosa, ho hem d’intentar totes ses vegades que faci falta, ja que al final s’aconsegueix. És el que m’ha passat a mi , personalment...pensava que no sabria fer ús del blog, i al final no ha estat una feina tan complicada com em pensava.

Soc conscient que no he dedicat el temps que m’hagués agradat, degut a la meva manca de temps diari. Sé que no faig les pràctiques i que tota la feina que tenen les meves companyes jo no l’he de fer, però faig feina a una escoleta i això em lleva molt de temps. Estic orgullosa de la feina que he fet, i de tot el que he aprés. M’he esforçat molt alhora de triar les competències ja que és un tema que també se m’ha fet difícil alhora de fer les entrades ,però el resultat final crec que ha estat positiu.

Dur a terme , aquesta tasca de realitzar un blog, m’ha fet “investigar” i “ cercar” altres blogs i he aprés coses increïble: moltes vivències i experiències, activitats precioses, projectes,etc. És una eina molt útil ja que pots aprendre molt d’altres mestres i experts d’arreu del món.





Les competències que he treballat realitzant aquesta entrada autovalorativa sobre el meu blog són la 1.2, ja que he arribat a reflexionar sobre tot allò que duu a una bona actuació professional i tot allò que no ho és. I la competència 2.7 ja que m’he adonat i he reflexionat sobre els meus errors i he arribat a trobar o no la manera de millorar-los. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario